درمان یا تراپی مو

انواع تراپی­ یا درمان مو (پروتئین تراپی، بوتاکس مو و … )

درمان یا تراپی مو، در واقع شامل مجموعه اقدامات و روش‌هایی است که با هدف بهبود و بهداشت موها انجام می‌شود.

انواع تراپی مو، مجموعه اقدامات و روش‌هایی است که برای بهبود و احیاء موها انجام می‌شود.

بافت مو ممکن است به دلایل مختلفی مانند کمبود آب، کمبود پروتئین، کمبود کراتین و سایر عوامل، آسیب دیده باشد.

درمان این آسیب‌ها و تقویت آنها با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته، محصولات مخصوص و دستگاه­های مدرن صورت می‌گیرد.

انتخاب تکنیک‌های مختلف درمانی بستگی به نوع آسیب دیدگی دارد و برای هر فرد، درمانی مناسب و جوابگو خواهد بود.

البته که علاوه بر احیای موهای آسیب دیده، برخی از روش‌های درمانی تنها به هدف صافی مو صورت میگیرند. مثل ریباندینگ.

نکات قبل از درمان مو

قبل از شروع به درمان، مهم است که انتظارات خود را از تراپی مو مشخص کنید. هر روش درمانی ممکن است به تحقق اهداف مختلفی بپردازد.

اگر از ابتدای توضیحات در لاین مو با ما همراه بودید، قطعا متوجه شدید، که مجموعه زیبایی هاویرا از جمله مراکز مجهزی هست که قادر به انجام انواع خدمات و تراپی ­های مختلف مو می­باشد. طبق نظر مشاورین و همکاران متخصص ما در این لاین و بر اساس نوع و نیاز کلاینت اجرای هر کدام از انواع تراپی­ها در این لاین به سادگی امکانپذیر می­ باشد.

با کمک مجموعه‌ های حرفه‌ ای، به‌ خوبی متوجه می‌شوید که کدام خدمات مربوط به رسیدگی به موها در تناسب با نیازها و خواسته‌هایتان هستند.

انتخاب درست با کمک هاویرا

در مجموعه زیبایی هاویرا، از کوتاهی مو متناسب با چهره و فرم هندسی صورت بهره‌ مند شوید، موها را با مواد با کیفیت و آخرین متد روز رنگ کنید، خیال تان بابت استایلینگ جذاب‌ تر راحت باشد و از خدماتی مانند: کراتینه و انواع تراپی، تقویت مو و از همه مهمتر رفع مشکلات مربوط به کف سر از قبیل: شوره، پوسته، سوزش و خارش کف سر و قطع ریزش مو استفاده کنید.

هاویرا از مجموعه‌های موفقی است که امکانات متنوع زیبایی و آرایشی از جمله خدمات مو در کرج را به‌طور حرفه‌ای در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

سالن زیبایی حرفه­ ای هاویرا در عرصه خدمات زیبایی و آرایشی از نام‌های قابل ‌اعتمادی است که با تکیه بر دانش و تجربه در بخش‌های مختلف، خدماتی بروز و موفق ارائه می‌کند.